Стачката на скандинавските ѝ пилоти струва на шведската авиокомпания SAS еквивалента на повече от 60 милиона евро. Загубата, дължаща се на стачката на пилотите, се оценява на 650 млн. шведски крони (60,9 млн. евро) преди данъците, заявиха от скандинавската авиокомпания във вторник при представянето на своите тримесечни данни.
В периода от 26 април до 2 май около 4000 полета бяха отменени заради стачката, от които около две трети се падат в тримесечието, което продължава от февруари до април.
Общата загуба преди данъчно облагане на SAS за първите три месеца възлиза на 1,2 млрд. крони (114 млн. евро), което е над два пъти над минуса от 488 млн. крони (46 млн. евро) за същия период на предходната година. Освен от стачката резултатът е бил повлиян и от по-високите цени на горивата и все още слабата шведска крона, заяви главният изпълнителен директор на SAS Рикард Густафсон.
Стачката на пилотите в SAS парализира големи части от въздушния трафик в Скандинавието в продължение на седем дни. Пилотите протестираха за по-високи заплати и по-добро планиране на работното време. Отмяната на полети засегна около 370 000 пътници. Накрая стачката приключи със сключването на тригодишен колективен трудов договор.


Как ще подаваме данъчни декларации след приемане на еврото?
Умеров: Постигнахме реален напредък по време на разговорите в Берлин
Нов астероид и мистериозен обект приближават Земята през декември 2025
Броят на левовете в обращение намалява
Башар Асад живее в „луксозно изгнание“ в Москва
На мен няма да ми се случи: Под 10% от имотите в България са застраховани
Макрон рискува да погребе завинаги споразумението с Меркосур
Дебатът на пазара на облигации за курса на Фед през 2026 г. набира скорост
Руският петрол се продава с "най-голяма" отстъпка в Китай след санкциите
ЕС: Китай започва издаване на общи лицензи за редкоземни елементи
Кой печели и кой губи на българския пазар през 2025
Шофьорка обърка педалите и скочи в пълен с хора басейн
Jeep Wrangler получи специална версия
Как Tesla печели невидимата война срещу шума
Пет коли, в които да инвестирате догодина
Класически рецепти за Игнажден на 20 декември
Европа започва да се учи как да сваля дронове
Защо полетът на бомбардировача B-2 Spirit струва толкова скъпо?
Как американската товарна жп индустрия стана по-мръсна от въглищните електроцентрали